Dunlop
Napomena: Cijene se odnose na gume bez naplatka. Ovisno o dimenziji gume, uzorak profila može varirati
Dunlop

Dunlop SP Winter Sport 3D 255/40 R18 95V, MO

Dunlop

Dunlop SP Winter Sport 3D 255/40 R18 95V, MO

Veličina gume
255/40 R18 95V, MO 
Dostupnost:
Nažalost ne posjedujemo ovu gumu u zalihi.
gume:
zimskih gumaWi
M+S karakteristika
sa oznakom snežne pahuljice
Brzina:
V: Odobreno do a 240 km/h
EAN:
4038526290731
Article Number:
R-167267
Oznaka gume/ klasa učinkovitosti:
Za upite kontaktirajte nas na support​@tirendo.hr
Nažalost ne posjedujemo ovu gumu u zalihi.
Cijena po stavki, uklj. PDV
Besplatna dostava*
7 - 10 radnih dana vrijeme dostave**
14 dana diskrecijska politika povratka***
Više od 100 partnerskih servisa

Dodajte proizvod za usporedbu

  • Opis
  • Oznaka gume
  • Technical specifications

Moguća je vožnja u svim vremenskim uvjetima Odlična vodljivost na suhoj podlozi Poboljšano prianjanje na mokrim i suhim površinama Otpornost na akvaplaning Moguća je vožnja u svim zimskim vremenskim uvjetima Gume Winter Sport 3D optimizirane su za vodljivost u svim zimskim uvjetima jer imaju tri različite vrste ureza na određenim dijelovima gume.

Izvrsna vodljivost na suhoj podlozi Zahvaljujući tehnologiji Dunlop Touch, gume SP Winter Sport 3D omogućuju vam da dolje osjetite cestu, što je ključno za uspostavljanje nadzora i vodljivosti. Novi 3D urezi koji se isprepliću stvaraju čvrsto rameno područje koje poboljšava vodljivost i stabilnost na suhim cestama. Odlično prianjanje na mokrim i suhim podlogama Posebna silikonska smjesa ostaje elastična pri niskim temperaturama kako biste ostvarili visoke razine prianjanja na mokrim i suhim cestama. Tlak se podjednako raspoređuje na širokom kontaktnom dijelu, čime omogućuje održavanje prianjanja uz cestu. Otpornost na akvaplaning Usmjereni žljebovi stvaraju brzu drenažu vode bez turbulencija, pojačavajući otpornost na akvaplaning. Tehnologija hibridnog sloja koja smanjuje obodne deformacije pri velikim brzinama. Prednosti Izvrsna stabilnost pri velikim brzinama, blago i ujednačeno habanje.

Poseban sustav nasjedanja stope. Ojačava vezu između gume i naplatka za precizniju vožnju. Poput prianjanja ruke i upravljača, poseban sustav nasjedanja stope poboljšava nadzor i omogućuje izvanrednu komunikaciju s cestom.Prednosti Poboljšana komunikacija s cestom, veća stabilnost i preciznost.

Smjesa Silica-Plus. Smjesa profila izvedena iz motosportova koja ostvaruje visoku razinu prianjanja, posebno na mokrim cestama i pri niskim temperaturama.Prednosti Izvanredne karakteristike kočenja i ubrzanja, visoka razina prianjanja na mokrim cestama i u hladnim vremenskim uvjetima, niska razina habanja i deranja.

Bešavni remen (engl. Jointless Belt, JLB). Tehnologija hibridnog sloja koja smanjuje obodne deformacije pri velikim brzinama.Prednosti Izvrsna stabilnost pri velikim brzinama, blago i ujednačeno habanje.

Maximum Flange Shield (MFS). Sustav zaštite bočnog dijela naplatka. MFS postavlja gumeni profil oko bočnog dijela kotača. Tako se stvara zaštitna međuzona.* Prednosti Štiti skupe metalne naplatke od trošenja.* Dostupno samo za neke dimenzije

Sustav s više bridova (eng. Multi Blade System). Zimski uvjeti vožnje uvelike variraju. Od hladnog i suhog vremena do snijega i poledice, takvi uvjeti postavljaju velike zahtjeve za gume. Dunlopov sustav s više bridova bez problema odgovara na takve zahtjeve jer ima različite vrste bridova za promjenjive zimske uvjete na cesti.Prednosti Ujednačena učinkovitost u raznim zimskim uvjetima.

Profil s više radijusa (engl. Multi Radius Tread, MRT). Dizajn MRT ima deset različitih radijusa pa je stoga precizniji. Zahvaljujući tome stvara se visokoučinkovito prianjanje kontaktne površine i ceste. Prijelaz iz ravnog kretanja u zavoj blaže je, čime se omogućuje preciznija i progresivnija reakcija.Prednosti Značajno bolji nadzor nad stvaranjem stope gume u svim uvjetima vožnje, odzivnost na mokrom i vodljivost na suhom, povećan nadzor kod skretanja.

EU oznake na gumama i njihove značajke

Uredba o označavanju guma utvrđuje zahtjeve za informacijama o učinkovitosti goriva, prianjanju na mokrom i vanjskoj buci kotrljanja guma. Osim toga, spominje se zimska svojstva proizvoda.

Uredba EU 1222/2009 koja je na snazi od 1. studenog 2012. je revidirana i bit će zamijenjena uredbom EU 2020/740 od 1. svibnja 2021.; Od ovog trenutka nadalje vrijede novi zahtjevi. Ocjenske klase za učinkovitost goriva, prianjanje na mokroj podlozi i vanjsku buku su promijenjene, a izgled EU oznake je prilagođen. Tehnički listovi proizvoda proizvođača pohranjeni u EU bazi podataka mogu se preuzeti putem QR koda integriranog u naljepnicu. Informacije o prianjanju na snijegu i ledu također su nedavno uključene za gume koje zadovoljavaju ove kriterije.

Sljedeće gume izuzete su od Uredbe: - gume koje su dizajnirane isključivo za ugradnju na vozila koja su prvi put registrirana prije 1. listopada 1990. - protektirane gume (dok se ne dogodi odgovarajuće proširenje EU VO 2020/740) - profesionalna vozila - Cestovne gume - Trkaće gume - Gume s dodatnim uređajima za poboljšanje prianjanja, npr. gume s čavlima - T-gume za hitne slučajeve - Gume s dopuštenom brzinom ispod 80 km/h - Gume za naplatke s nazivnim promjerom ≤ 254 mm ili ≥ 635 mm

Pregled kriterija I klasa ocjenjivanja

učinkovitost goriva

Potrošnja goriva ovisi o otporu kotrljanja guma, samom vozilu, uvjetima vožnje I stilu vožnje vozača. Izmjereni otpor kotrljanja (koeficijent otpora kotrljanja) gume podijeljen je u klase A (najveća učinkovitost) do E (najniža učinkovitost).

Ako je vozilo potpuno opremljeno gumama klase A, moguće je smanjenje potrošnje do 7.5% u uporedbi s gumama klase E. U slučaju komercijalnih vozila može biti I veća.
(Izvor: Procjena učinka Europske komisije
* kada se mjeri prema metodama ispitivanja navedenim u Uredbi (EU) 2020/740)

Napomena:
Potrošnja goriva u mnogome ovisi o vašem vlastitom stilu vožnje I može se znatno smanjiti ako vozite na ekološki prihvatljiv način. Tlak u gumama treba redovito provjeravati kako bi se poboljšala učinkovitost goriva.

mokro prijanjanje

Prianjanje na mokrom je podijeljeno u klase A (najkraći put kočenja) - E (najduži put kočenja).

Ako je automobil opremljen gumama klase A, u uporedbi s gumama klase E, put kočenja do 18m može se smanjiti pri kočenju od 80km/h (na cesti s prosječnim prianjanjem).*
*Izvor: wdk Gospodarsko udruženje njemačke industrije guma eV

Napomena:
Sigurnost u prometu uveliko ovisi o vašem stilu vožnje. Uvijek se moraju poštivati zaustavni putovi. Tlak u gumama treba redovito provjeravati kako bi se poboljšalo prianjanje na mokrom.

Vanjska buka kotrljanja

Buka koju emitira guma utječe na ukupnu glasnoću vozila I utječe ne samo na vašu udobnost vožnje, već I na zagađenje okoliša bukom. U EU oznaci za gume, vanjska buka kotrljanja podijeljna je u 3 razreda od A (najniža buka kotrljanja) do C (najveća buka kotrljanja), mjerena u decibelima (db) I upoređena s europskim graničnim vrijednostima emisije buke za vanjsku buku kotrljanja.

A
Piktogram s oznakom "A" označava da je vanjska buka kotrljanja gume više od 3db ispod granične vrijednosti EU koja je na snazi do 2016.
B
Klasifikacija "B" znaci da je vanjska buka kotrljanja gume do 3 db ispod ili jednaka graničnoj vrijednosti EU koja je na snazi do 2016.
C
Klasifikacija "C" označava da je navedena granična vrijednost prekoračena.

Marka Dunlop
Model guma SP Winter Sport 3D
Dimension 255/40 R18 95V, MO
Širina 255
Tyre profile 40
Construction type R
Veličina gume 18
Indeks opterećenja 95
Index brzine (V)
With/Without Valve (TT/TL) Guma zahtijeva unutarnju gumu
M/C No
*Cijena uključuje PDV i troškove dostave pri naručivanju 2 ili više guma
**Više od 90% naših narudžbi dolazii do kupca u određenom vremenu za isporuku.
***Cijena uključuje PDV i troškove dostave pri naručivanju 2 ili više guma.


Newsletter

Budite u tijeku s našim newsletter-om i ne propustite niti jednu vijest i informacije o gumama, promocijama i natjecanjima!

Koristimo cookies. Korištenjem ove web stranice prihvaćate njihovu upotrebu.
OK