Dunlop
Napomena: Cijene se odnose na gume bez naplatka. Ovisno o dimenziji gume, uzorak profila može varirati
Dunlop

Dunlop SP Sport Maxx GT 245/45 R18 96Y AO

Dunlop

Dunlop SP Sport Maxx GT 245/45 R18 96Y AO

Veličina gume
245/45 R18 96Y AO 
Dostupnost:
Nažalost ne posjedujemo ovu gumu u zalihi.
gume:
ljetnih gumaSo
Brzina:
Y: Odobreno do a 300 km/h
EAN:
5452000822536
Article Number:
D-119944
Oznaka gume/ klasa učinkovitosti:
DEX:
Za upite kontaktirajte nas na support​@tirendo.hr
Nažalost ne posjedujemo ovu gumu u zalihi.
Cijena po stavki, uklj. PDV
Besplatna dostava*
7 - 10 radnih dana vrijeme dostave**
14 dana diskrecijska politika povratka***
Više od 100 partnerskih servisa

Dodajte proizvod za usporedbu

  • Opis
  • Oznaka gume
  • Technical specifications

Izuzetno prianjanje i odaziv na suhoj podlozi, za visokoučinkovitu sportsku vožnju.

Superiorno prianjanje na suhoj podlozi Precizna vodljivost i odaziv Stabilnost pri velikim brzinama i u zavojima Superiorno prianjanje na suhoj podlozi uz tehnologiju s trkaćih staza Uživajte u izuzetnom prianjanju uz cestu s gumama Sport Maxx GT. U profilnu smjesu dodan je crni ugljik namijenjen gumama za trkaće staze kako bi se pojačali prianjanje i učinkovitost kočenja. Precizna vodljivost i odaziv Dunlopova tehnologija Touch ujedinjuje više naprednih značajki kojima se ostvaruju precizna vodljivost i odaziv. Ravniji profil povećava površinu gume koja dolazi u kontakt s cestom, a time se ostvaruju precizno upravljanje i komunikacija s cestom.

Stabilnost pri velikim brzinama i u zavojima Gume Sport Maxx GT zadržavaju svoj oblik pri brzinama za autoceste, čime se poboljšava stabilnost i otpornost na trošenje. Tlak se prenosi po cijeloj dodirnoj površini, čime se postiže ujednačeniji prijenos kod prijelaza iz ravnog dijela u zavoj. Asimetričan dizajn profila s promjenjivim omjerom za kopno i more pruža visoke razine otpornosti na akvaplaning. Masivan blok vanjskog ramena osigurava brzo uklanjanje vode bez stvaranja turbulencija, a uz to također pruža izvanrednu sigurnost pri skretanju. Prednosti Visoka otpornost na akvaplaning, pojačan kontakt s cestom, povećana stabilnost i preciznost upravljanja.

Poseban sustav nasjedanja stope. Ojačava vezu između gume i naplatka za precizniju vožnju. Poput prianjanja ruke i upravljača, poseban sustav nasjedanja stope poboljšava nadzor i omogućuje izvanrednu komunikaciju s cestom.Prednosti Poboljšana komunikacija s cestom, veća stabilnost i preciznost.

Smjesa Silica-Plus. Smjesa profila izvedena iz motosportova koja ostvaruje visoku razinu prianjanja, posebno na mokrim cestama i pri niskim temperaturama.Prednosti Izvanredne karakteristike kočenja i ubrzanja, visoka razina prianjanja na mokrim cestama i u hladnim vremenskim uvjetima, niska razina habanja i deranja.

Nanočestice. Smjesa profila pomiješana s nanočesticama crne čađe za trkaće gume. Nanočestice kombiniraju se sa smolom i polimerima kako bi se ostvarila izvanredna adhezija na suhim i mokrim cestama.Prednosti Izvrsno prianjanje na suhom i mokrom, precizno kočenje, poboljšana otpornost na habanje.

Bešavni remen (engl. Jointless Belt, JLB). Tehnologija hibridnog sloja koja smanjuje obodne deformacije pri velikim brzinama.Prednosti Izvrsna stabilnost pri velikim brzinama, blago i ujednačeno habanje.

Maximum Flange Shield (MFS). Sustav zaštite bočnog dijela naplatka. MFS postavlja gumeni profil oko bočnog dijela kotača. Tako se stvara zaštitna međuzona.* Prednosti Štiti skupe metalne naplatke od trošenja.* Dostupno samo za neke dimenzije

Promjenjiv omjer za kopno i more. Asimetričan dizajn profila s promjenjivim omjerom za kopno i more pruža visoke razine otpornosti na akvaplaning. Masivan blok vanjskog ramena osigurava brzo uklanjanje vode bez stvaranja turbulencija, a uz to također pruža izvanrednu sigurnost pri skretanju.Prednosti Visoka otpornost na akvaplaning, pojačan kontakt s cestom, povećana stabilnost i preciznost upravljanja.

Dizajn asimetričnog profila. Dizajn asimetričnog profila ostvaruje poboljšanu vodljivost i otpornost na akvaplaning. Kontinuirano središnje izbočenje pojačava stabilnost i preciznost. Asimetričan raspored žljebova pojačava prianjanje na mokrim i suhim površinama.Prednosti Poboljšana učinkovitost pri vožnji ravno i pri skretanju, povećana otpornost na akvaplaning.

Ravniji profil gume. Nova generacija guma Dunlop ima ravniji profil uz 4 – 8% veću kontaktnu površinu, ovisno o dimenzijama i tipu gume. Veća kontaktna površina ostvaruje veću stabilnost i poboljšanu komunikaciju s cestom pa guma može brzo i precizno reagirati.Prednosti Povećana stabilnost i preciznost upravljanja, smanjeno trošenje na 'peti i prstima', odlična stabilnost i preciznost pri skretanju, izvrsno prianjanje na suhom.

Profil s više radijusa (engl. Multi Radius Tread, MRT). Dizajn MRT ima deset različitih radijusa pa je stoga precizniji. Zahvaljujući tome stvara se visokoučinkovito prianjanje kontaktne površine i ceste. Prijelaz iz ravnog kretanja u zavoj blaže je, čime se omogućuje preciznija i progresivnija reakcija.Prednosti Značajno bolji nadzor nad stvaranjem stope gume u svim uvjetima vožnje, odzivnost na mokrom i vodljivost na suhom, povećan nadzor kod skretanja.

Smjesa dvostrukog silikona. Ova smjesa poboljšava učinkovitost ubrzanja i osigurava manje habanje i trošenje.Prednosti Izvrsne karakteristike kočenja i ubrzanja, izvanredno upravljanja na cestama tijekom ljeta i jeseni, visoka razina prianjanja, otpornost na habanje.

EU oznake na gumama i njihove značajke

Uredba o označavanju guma utvrđuje zahtjeve za informacijama o učinkovitosti goriva, prianjanju na mokrom i vanjskoj buci kotrljanja guma. Osim toga, spominje se zimska svojstva proizvoda.

Uredba EU 1222/2009 koja je na snazi od 1. studenog 2012. je revidirana i bit će zamijenjena uredbom EU 2020/740 od 1. svibnja 2021.; Od ovog trenutka nadalje vrijede novi zahtjevi. Ocjenske klase za učinkovitost goriva, prianjanje na mokroj podlozi i vanjsku buku su promijenjene, a izgled EU oznake je prilagođen. Tehnički listovi proizvoda proizvođača pohranjeni u EU bazi podataka mogu se preuzeti putem QR koda integriranog u naljepnicu. Informacije o prianjanju na snijegu i ledu također su nedavno uključene za gume koje zadovoljavaju ove kriterije.

Sljedeće gume izuzete su od Uredbe: - gume koje su dizajnirane isključivo za ugradnju na vozila koja su prvi put registrirana prije 1. listopada 1990. - protektirane gume (dok se ne dogodi odgovarajuće proširenje EU VO 2020/740) - profesionalna vozila - Cestovne gume - Trkaće gume - Gume s dodatnim uređajima za poboljšanje prianjanja, npr. gume s čavlima - T-gume za hitne slučajeve - Gume s dopuštenom brzinom ispod 80 km/h - Gume za naplatke s nazivnim promjerom ≤ 254 mm ili ≥ 635 mm

Pregled kriterija I klasa ocjenjivanja

učinkovitost goriva

Potrošnja goriva ovisi o otporu kotrljanja guma, samom vozilu, uvjetima vožnje I stilu vožnje vozača. Izmjereni otpor kotrljanja (koeficijent otpora kotrljanja) gume podijeljen je u klase A (najveća učinkovitost) do E (najniža učinkovitost).

Ako je vozilo potpuno opremljeno gumama klase A, moguće je smanjenje potrošnje do 7.5% u uporedbi s gumama klase E. U slučaju komercijalnih vozila može biti I veća.
(Izvor: Procjena učinka Europske komisije
* kada se mjeri prema metodama ispitivanja navedenim u Uredbi (EU) 2020/740)

Napomena:
Potrošnja goriva u mnogome ovisi o vašem vlastitom stilu vožnje I može se znatno smanjiti ako vozite na ekološki prihvatljiv način. Tlak u gumama treba redovito provjeravati kako bi se poboljšala učinkovitost goriva.

mokro prijanjanje

Prianjanje na mokrom je podijeljeno u klase A (najkraći put kočenja) - E (najduži put kočenja).

Ako je automobil opremljen gumama klase A, u uporedbi s gumama klase E, put kočenja do 18m može se smanjiti pri kočenju od 80km/h (na cesti s prosječnim prianjanjem).*
*Izvor: wdk Gospodarsko udruženje njemačke industrije guma eV

Napomena:
Sigurnost u prometu uveliko ovisi o vašem stilu vožnje. Uvijek se moraju poštivati zaustavni putovi. Tlak u gumama treba redovito provjeravati kako bi se poboljšalo prianjanje na mokrom.

Vanjska buka kotrljanja

Buka koju emitira guma utječe na ukupnu glasnoću vozila I utječe ne samo na vašu udobnost vožnje, već I na zagađenje okoliša bukom. U EU oznaci za gume, vanjska buka kotrljanja podijeljna je u 3 razreda od A (najniža buka kotrljanja) do C (najveća buka kotrljanja), mjerena u decibelima (db) I upoređena s europskim graničnim vrijednostima emisije buke za vanjsku buku kotrljanja.

A
Piktogram s oznakom "A" označava da je vanjska buka kotrljanja gume više od 3db ispod granične vrijednosti EU koja je na snazi do 2016.
B
Klasifikacija "B" znaci da je vanjska buka kotrljanja gume do 3 db ispod ili jednaka graničnoj vrijednosti EU koja je na snazi do 2016.
C
Klasifikacija "C" označava da je navedena granična vrijednost prekoračena.

Marka Dunlop
Model guma SP Sport Maxx GT
Dimension 245/45 R18 96Y AO
Širina 245
Tyre profile 45
Construction type R
Veličina gume 18
Indeks opterećenja 96
Index brzine (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Guma zahtijeva unutarnju gumu
M/C No
*Cijena uključuje PDV i troškove dostave pri naručivanju 2 ili više guma
**Više od 90% naših narudžbi dolazii do kupca u određenom vremenu za isporuku.
***Cijena uključuje PDV i troškove dostave pri naručivanju 2 ili više guma.


Newsletter

Budite u tijeku s našim newsletter-om i ne propustite niti jednu vijest i informacije o gumama, promocijama i natjecanjima!

Koristimo cookies. Korištenjem ove web stranice prihvaćate njihovu upotrebu.
OK