Dunlop
Napomena: Cijene se odnose na gume bez naplatka. Ovisno o dimenziji gume, uzorak profila može varirati
Dunlop

Dunlop SP Sport 01 DSST 195/55 R16 87H *, runflat

Dunlop

Dunlop SP Sport 01 DSST 195/55 R16 87H *, runflat

Veličina gume
195/55 R16 87H *, runflat 
Dostupnost:
Nažalost ne posjedujemo ovu gumu u zalihi.
gume:
ljetnih gumaSo
Brzina:
H: Odobreno do a 210 km/h
EAN:
4038526284303
Article Number:
R-142541
Oznaka gume/ klasa učinkovitosti:
DEX:
Za upite kontaktirajte nas na support​@tirendo.hr
Nažalost ne posjedujemo ovu gumu u zalihi.
Cijena po stavki, uklj. PDV
Besplatna dostava*
7 - 10 radnih dana vrijeme dostave**
14 dana diskrecijska politika povratka***
Više od 100 partnerskih servisa

Dodajte proizvod za usporedbu

  • Opis
  • Oznaka gume
  • Technical specifications

Multitalentirana guma za vozila srednje klase i luksuzna vozila.

Izvrsna učinkovitost u raznim uvjetima Vodljivost pri velikim brzinama Poboljšano prianjanje na mokroj cesti Tiha, ugodna vožnja Izvrsna učinkovitost u raznim uvjetima Gume SP Sport 01 ujedinjavaju tri ključna svojstva učinkovitosti u jednoj inovativnoj gumi. Asimetričan profil ima tri izrazite zone koje vam pružaju idealan balans sportske vodljivosti, visoku otpornost na akvaplaning i ujednačenu udobnost vožnje. Vodljivost pri velikim brzinama Uživajte u ujednačenoj i stabilnoj vožnji na autocestama. Guma zadržava oblik pri velikim brzinama, čime se postiže precizan nadzor nad vozilom u zavoju.

Asimetričan profil povećava stabilnost na ravnim dijelovima ceste i u zavojima. Poboljšano prianjanje na mokroj cesti Potpuno silikonska smjesa osigurava visoke razine prianjanja i snagu kočenja u mokrim i suhim vremenskim uvjetima. Posebni blokovi u profilu brzo raspršuju vodu po jakom pljusku. Tiha, ugodna vožnja Uživajte u tišoj vožnji zahvaljujući dizajnu blokova koji uklanja iritantne frekvencije. Uzorak profila optimiziran je za ravnomjerno trošenje, čime se povećava udobnost i produljuje životni vijek gume. Sustav zaštite bočnog dijela naplatka. MFS postavlja gumeni profil oko bočnog dijela kotača. Tako se stvara zaštitna međuzona. Prednosti Štiti skupe metalne naplatke od trošenja.

Poseban sustav nasjedanja stope. Ojačava vezu između gume i naplatka za precizniju vožnju. Poput prianjanja ruke i upravljača, poseban sustav nasjedanja stope poboljšava nadzor i omogućuje izvanrednu komunikaciju s cestom.Prednosti Poboljšana komunikacija s cestom, veća stabilnost i preciznost.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)Dunlopova tehnologija RunOnFlat omogućuje nastavak vožnje nakon bušenja ili puknuća gume do 80 km. Gume RunOnFlat imaju ojačane stijenke pa guma može zadržati mobilnost nakon potpunog gubitka tlaka.Sigurnosna napomena Gume Dunlop RunOnFlat treba montirati samo na automobile koji su dizajnirani za vožnju na praznim gumama i opremljeni potpuno ispravnim uređajem za upozorenje na tlak gume, primjerice uređajem Dunlop WARNAIR. Ne smije se prekoračiti najveća udaljenost od 80 km/50 milja i najveća brzina od 80 kmh/50 mph. Provjerite korisnički priručnih svojeg automobila jer savjeti proizvođača ovise o vozilu.

Bešavni remen (engl. Jointless Belt, JLB). Tehnologija hibridnog sloja koja smanjuje obodne deformacije pri velikim brzinama.Prednosti Izvrsna stabilnost pri velikim brzinama, blago i ujednačeno habanje.

Maximum Flange Shield (MFS). Sustav zaštite bočnog dijela naplatka. MFS postavlja gumeni profil oko bočnog dijela kotača. Tako se stvara zaštitna međuzona.* Prednosti Štiti skupe metalne naplatke od trošenja.* Dostupno samo za neke dimenzije

Dizajn asimetričnog profila. Dizajn asimetričnog profila ostvaruje poboljšanu vodljivost i otpornost na akvaplaning. Kontinuirano središnje izbočenje pojačava stabilnost i preciznost. Asimetričan raspored žljebova pojačava prianjanje na mokrim i suhim površinama.Prednosti Poboljšana učinkovitost pri vožnji ravno i pri skretanju, povećana otpornost na akvaplaning.

EU oznake na gumama i njihove značajke

Uredba o označavanju guma utvrđuje zahtjeve za informacijama o učinkovitosti goriva, prianjanju na mokrom i vanjskoj buci kotrljanja guma. Osim toga, spominje se zimska svojstva proizvoda.

Uredba EU 1222/2009 koja je na snazi od 1. studenog 2012. je revidirana i bit će zamijenjena uredbom EU 2020/740 od 1. svibnja 2021.; Od ovog trenutka nadalje vrijede novi zahtjevi. Ocjenske klase za učinkovitost goriva, prianjanje na mokroj podlozi i vanjsku buku su promijenjene, a izgled EU oznake je prilagođen. Tehnički listovi proizvoda proizvođača pohranjeni u EU bazi podataka mogu se preuzeti putem QR koda integriranog u naljepnicu. Informacije o prianjanju na snijegu i ledu također su nedavno uključene za gume koje zadovoljavaju ove kriterije.

Sljedeće gume izuzete su od Uredbe: - gume koje su dizajnirane isključivo za ugradnju na vozila koja su prvi put registrirana prije 1. listopada 1990. - protektirane gume (dok se ne dogodi odgovarajuće proširenje EU VO 2020/740) - profesionalna vozila - Cestovne gume - Trkaće gume - Gume s dodatnim uređajima za poboljšanje prianjanja, npr. gume s čavlima - T-gume za hitne slučajeve - Gume s dopuštenom brzinom ispod 80 km/h - Gume za naplatke s nazivnim promjerom ≤ 254 mm ili ≥ 635 mm

Pregled kriterija I klasa ocjenjivanja

učinkovitost goriva

Potrošnja goriva ovisi o otporu kotrljanja guma, samom vozilu, uvjetima vožnje I stilu vožnje vozača. Izmjereni otpor kotrljanja (koeficijent otpora kotrljanja) gume podijeljen je u klase A (najveća učinkovitost) do E (najniža učinkovitost).

Ako je vozilo potpuno opremljeno gumama klase A, moguće je smanjenje potrošnje do 7.5% u uporedbi s gumama klase E. U slučaju komercijalnih vozila može biti I veća.
(Izvor: Procjena učinka Europske komisije
* kada se mjeri prema metodama ispitivanja navedenim u Uredbi (EU) 2020/740)

Napomena:
Potrošnja goriva u mnogome ovisi o vašem vlastitom stilu vožnje I može se znatno smanjiti ako vozite na ekološki prihvatljiv način. Tlak u gumama treba redovito provjeravati kako bi se poboljšala učinkovitost goriva.

mokro prijanjanje

Prianjanje na mokrom je podijeljeno u klase A (najkraći put kočenja) - E (najduži put kočenja).

Ako je automobil opremljen gumama klase A, u uporedbi s gumama klase E, put kočenja do 18m može se smanjiti pri kočenju od 80km/h (na cesti s prosječnim prianjanjem).*
*Izvor: wdk Gospodarsko udruženje njemačke industrije guma eV

Napomena:
Sigurnost u prometu uveliko ovisi o vašem stilu vožnje. Uvijek se moraju poštivati zaustavni putovi. Tlak u gumama treba redovito provjeravati kako bi se poboljšalo prianjanje na mokrom.

Vanjska buka kotrljanja

Buka koju emitira guma utječe na ukupnu glasnoću vozila I utječe ne samo na vašu udobnost vožnje, već I na zagađenje okoliša bukom. U EU oznaci za gume, vanjska buka kotrljanja podijeljna je u 3 razreda od A (najniža buka kotrljanja) do C (najveća buka kotrljanja), mjerena u decibelima (db) I upoređena s europskim graničnim vrijednostima emisije buke za vanjsku buku kotrljanja.

A
Piktogram s oznakom "A" označava da je vanjska buka kotrljanja gume više od 3db ispod granične vrijednosti EU koja je na snazi do 2016.
B
Klasifikacija "B" znaci da je vanjska buka kotrljanja gume do 3 db ispod ili jednaka graničnoj vrijednosti EU koja je na snazi do 2016.
C
Klasifikacija "C" označava da je navedena granična vrijednost prekoračena.

Marka Dunlop
Model guma SP Sport 01 DSST
Dimension 195/55 R16 87H *, runflat
Širina 195
Tyre profile 55
Construction type R
Veličina gume 16
Indeks opterećenja 87
Index brzine (H)
With/Without Valve (TT/TL) Guma zahtijeva unutarnju gumu
M/C No
*Cijena uključuje PDV i troškove dostave pri naručivanju 2 ili više guma
**Više od 90% naših narudžbi dolazii do kupca u određenom vremenu za isporuku.
***Cijena uključuje PDV i troškove dostave pri naručivanju 2 ili više guma.


Newsletter

Budite u tijeku s našim newsletter-om i ne propustite niti jednu vijest i informacije o gumama, promocijama i natjecanjima!

Koristimo cookies. Korištenjem ove web stranice prihvaćate njihovu upotrebu.
OK